14 november 2009

Ska du ut och resa?

Man kan inte vinna mot SJ, det bara är så. Nu håller mitt värdebevis på 468 kronor på att brinna inne, pga att de medvetet försvårar för sina resenärer att lösa ut det.

Man måste nämligen boka i SJ:s resebutik för att kunna använda värdebeviset och hur ofta gör man det år 2009?

Okej, jag kanske har en viss skuld i detta då jag har haft ett år på mig att lösa in värdebeviset, men det går inte bortse från att SJ givetvis har en baktanke med att göra det extra krångligt för sina resenärer. De tar oss på utmattning helt enkelt. Den kompensation som jag fick för fyra timmars väntan i Alvesta uppgår i slutändan till 0 kronor.

Värdebeviset går ut den 17/11 och ska du ut och resa innan dess och inte har något att emot att besöka närmaste SJ resebutik föreslår jag att du ringer mig alternativ drar iväg ett beundrarmail till rattata_13@hotmail.com så skickar jag värdekoden till dig.

gratis resa någon?

Inga kommentarer: