19 december 2010

julklapp

Jag har fått en julklapp idag.

Det upptäckte jag när bakfull som ett ägg stod vid kassan på Willys och rotade i min väska. Till min förvåning fann jag en välanvänd gammal porrfilm i VHS format som jag var väldigt säker på att jag själv inte hade placerat där. Jag var ju som sagt gravt bakfull, men det känns som en grej som man normalt kommer ihåg.

Hade jag vetat vad det var för film hade jag troligen inte heller tag upp den ur väskan för att i ljuset närmare granska rullen. Omgivningen bjöd på gillande leenden, tror jag åtminstone, efter att det gått upp för mig att jag viftat med retroporr på Willys så fokuserade jag nämligen blicken i golvet illa kvickt.

Jävla Marcus. Jag var och fikade hemma hos honom i fredags och då glömde jag min väska där. Väskan blev sen kvar där fram tills jag hämtade den idag. Egentligen omtänksamt gjort av honom, men jag äger ingen video.

Igår kom jag på en briljant plan för att få igång det där kommentarsfältet nedan. Jag ska ha lite tävlingar för att locka er giriga jävlar till att offra tio sekunder av ert liv. Så ni som inte har löst det här med julklapparna ännu: Skriv varför just du ska ha filmen (eller om du tycker att någon annan behöver den skriv varför). Skänkes i befintligt skick med allt vad det innebär..

2 kommentarer:

Unbeck sa...

Jag tycker att Tjongen ska ha den då de mörka Januarikvällarna i Smålandstenar kan tendera att bli både långa och ensamma och som en klok man (Claes) sa..."Det bästa är ju att r...a, då får man ju ligga med vem man vill".

Jens sa...

Haha fy vad epic!
Jag tycker att du ska ge den till SF!