10 oktober 2010

0-1

Idag har sprungit i nästan 2 timmar, vilket låter mycket ballare än vad det faktiskt är.

Igår däremot då var jag med familjen på IKEA i kalmar och det var fan jobbigare. Trots att jag fyllde på enegridepåerna med ikeamat och medhavt godis kunde jag inte hålla lågan uppe längre än till kuddavdelningen då jag började fräsa åt allt och alla. Lagom till lampavdelningen började jag bli övertrött och flamsade på ett sätt som bara mycket trötta människor klarar av att göra.

I bilen däckade jag och väl i Växjö igen spenderade jag eftermiddagen med att först ligga i Jens soffa och titta på när pappa skruvade ihop lampor för att sedan placera mig i min egen soffa och och slökolla på film. Ett kvitto på hur trött jag var är att jag sedan sov i 11 timmar.

2 timmars löpning vs. en heldag på IKEA 0-1

Inga kommentarer: