17 november 2010

Stina gillar idrott, men inte det som den gör med hennes pojkvän

jag satt och rensade min smsinkorg på telefonen idag.

Jag hittade ett meddelande från min käre flickvän som löd:

"vi hörs efter OS"

Hon hade helt enkelt tillslut konstaterat att det inte var lönt att försöka prata med mig och lackat ur på min allmänna frånvaro de där vinterveckorna i början av året. Smidig som jag var efter några dagar mer eller mindre utan sömn försökte jag rädde situationen genom att fråga om hon hade haft trevligt på afterworken. Detta visade sig vara ett rejält skott i foten då det inte alls var afterwork just den dagen som konversationen utspelade sig.

Hon är inte så lite tuff, min käre flickvän.

2 kommentarer:

Unbeck sa...

Ville bara lämna en kommentar!

Unbeck sa...

Ville bara lämna en kommentar!